piątek, 20 lipca 2012

Olga Kokoszka

Witaaam :))


Po dość długim czasie dzisiaj w końcu zrobiłam kolejną sesję która była bardzo spontaniczna ale efekty sa bardzo zadowalające. Ciesze się z tych zdjęć bo już tak dawno nie trzymałam aparatu w łapkach, ze zaczęłam tęsknić za tym. Przed wyjazdem mam zamiar zrealizować jeszcze jedna sesje jednak zobaczymy czy czas mi na to pozwoli. Tymczasem pragnę wam zaprezentować moja kochana i marudna modelkę przy której nie da się obrabiać zdjęć bo jest aż tak jak wyżej wspomniałam marudna ;))





















B A C K S T A G E












Ola ;)


11 komentarzy:

  1. jakim aparatem była robiona ta sesja? bo poluję na dobry aparat,mogłabyś też jakiś polecic?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co widac we wlasciwosciach to Canon EOS 450D. Bardzo dobre zdjecia, moglabys mi powiedziec czym obrabiasz zdjecia? Photoshop? Lightroom?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wiem jak ty tworzysz takie piękne kolory... piąte- WOW

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ty możesz robić takie fajne zdjęcia? karygodne xD
    Chętnie bym się zgłosiła na zdjęcia, ale że nie jestem ani trochę fotogeniczna podaruje sobie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ok :)

      Olga tez marudziła przez całe zycie, ze nie jest fotogeniczna ;)

      Usuń
  5. Cudowne!!<3 kurcze nie znamy sie za bardzo ale ze szkoły cię kojarze:) bardzo oryginalne są te twoje zdjęcia,kiedy byś miała czas na jakąś sesję?:) i za jaką kwote?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biore kasy za swoje zdjecia ;) Musisz do mnie pisac, wtedy bedzie sie szukac czasu :)

      Usuń