piątek, 20 lipca 2012

Olga Kokoszka

Witaaam :))


Po dość długim czasie dzisiaj w końcu zrobiłam kolejną sesję która była bardzo spontaniczna ale efekty sa bardzo zadowalające. Ciesze się z tych zdjęć bo już tak dawno nie trzymałam aparatu w łapkach, ze zaczęłam tęsknić za tym. Przed wyjazdem mam zamiar zrealizować jeszcze jedna sesje jednak zobaczymy czy czas mi na to pozwoli. Tymczasem pragnę wam zaprezentować moja kochana i marudna modelkę przy której nie da się obrabiać zdjęć bo jest aż tak jak wyżej wspomniałam marudna ;))





















B A C K S T A G E












Ola ;)


11 komentarzy:

  1. jakim aparatem była robiona ta sesja? bo poluję na dobry aparat,mogłabyś też jakiś polecic?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co widac we wlasciwosciach to Canon EOS 450D. Bardzo dobre zdjecia, moglabys mi powiedziec czym obrabiasz zdjecia? Photoshop? Lightroom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy ustawiasz już na aparacie jakieś funkcje czy wszystko robisz w ps?

      Usuń
  3. ja nie wiem jak ty tworzysz takie piękne kolory... piąte- WOW

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ty możesz robić takie fajne zdjęcia? karygodne xD
    Chętnie bym się zgłosiła na zdjęcia, ale że nie jestem ani trochę fotogeniczna podaruje sobie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ok :)

      Olga tez marudziła przez całe zycie, ze nie jest fotogeniczna ;)

      Usuń
  5. Cudowne!!<3 kurcze nie znamy sie za bardzo ale ze szkoły cię kojarze:) bardzo oryginalne są te twoje zdjęcia,kiedy byś miała czas na jakąś sesję?:) i za jaką kwote?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biore kasy za swoje zdjecia ;) Musisz do mnie pisac, wtedy bedzie sie szukac czasu :)

      Usuń